Rome Calling: day 2


Hey sweeties!
My second day in Rome was unbelievable amazing! It started with an delicious italian breakfast and after this I decided to explore the neighborhood of the hotel, which is near the Vatican, with my family. On our tour we found a wonderful viewpoint like you can see on the pictures. After this we walked to a street called via Giulia. A little sweet street near the river Tiber :) 
Like you can see on the pictures Rome is such a beautiful city with a warm character! I just fell in love with this Eternal City :)
How about you? Have you ever been to Rome? Let me hear all about your experience there in the comment box below :)
C.C.C.


Hey sweeties!
Mein zweiter Tag in Rom war einfach unglaublich schön! Nach meinem leckeren italienischen Frühstück wollte ich mit meiner Familie die Gegend in der das Hotel war, nahe des Vatikans, auskundschaften. Wie ihr sehen könnt fanden wir einen wunderschönen Aussichtspunkt, wo man ganz Rom sehen konnte. Aber davon nicht genug sind wir noch in einer Straße, die Via Giulia heißt, spazieren gegangen. Eine süße kleine Straße nahe des Tibers :)
Wie ihr auf den Bildern auch sehen könnt ist Rom eine wunderschöne Stadt mit einem unglaublich warmen Charakter! Ich habe mich einfach in die ewige Stadt verliebt :)
Und wie ist es mit euch? Wart ihr jemals in Rom? Lasst mich alles über eure Erfahrungen in der Kommentar Box unten erfahren :) 
C.C.C.


























I was wearing:



3 Kommentare:

  1. Rome Calling: day 2
    [url=http://www.glc49580b56kfhv0e9p4z85mh6263jjis.org/]uvyofwbzrob[/url]
    vyofwbzrob http://www.glc49580b56kfhv0e9p4z85mh6263jjis.org/
    avyofwbzrob

    ReplyDelete
  2. Baidu, Inc. , incorporated on January 18, 2000, is a Chinese web services company
    baidu

    ReplyDelete
  3. It is among undoubtedly my favorite write-up.

    ReplyDelete

 

About

Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net