Welcome 2014!



Hey sweeties!
Honestly, I can't believe that 2013 is over and a new year just arrived. Like everybody else I have some New Year's resolutions, too. But I disclose mine only when they come true! :D 
I started the first year with my family together and after sleeping I went for a walk with my christmas gift, which i really love: my blue hat.
C.C.C.

Hey sweeties! 
Ehrlich gesagt, Ich kann es noch kaum fassen das 2013 nun vorbei ist und ein neues Jahr begonnen hat. Wie jeder andere auch, habe ich auch gute Vorsätze für das neue Jahr. Aber ich verrate meine erst, wenn sie Wirklichkeit werden! :D
Ich habe das neue Jahr mit meiner Familie begonnen und nach einem erholsamen Schlaf bin ich spazieren gegangen, mit meinem Weihnachtsgeschenk, welches ich einfach liebe: mein blauer Hut.
C.C.C.



















I was wearing:



















0 Kommentare:

Post a Comment

 

About

Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net